بزرگ کردن باسن | برای داشتن باسن زیبا و خوش فرم خواندن مطلب زیربرای شما الزلمیست.

 

 

 

بزرگ کردن باسن

 

اگر احساس می کنید که باسن شما بیش از حد کوچک است، می توانید آن را از طریق دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب، ورزش، و یا به صورت مصنوعی بزرگتر کنید. اندام خوش فرم و زیبا، بدون شک خواسته تمام افراد و به خصوص خانم هاست. یکی از سوالاتی که اغلب خانم ها دارند، این است که چگونه با انجام تمرینات ورزشی به باسن خود فرم دهند. برای فرم دادن به باسن تمرینات ورزشی بسیاری وجود دارد. ما در این مطلب شما را با تمرینات ورزشی ساده ای آشنا خواهیم کرد که نه تنها انجام آن ها وقت زیادی از شما نمی گیرد، بلکه به راحتی می توانید با کمترین امکانات آن ها را در منزل انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید. به یاد داشته باشید که اگر شما تلاش نکنید به تغییر قابل توجهی در یک هفته نخواهید رسید.

 

 

لباس هایی که توجه را به سمت ران ها و باسن شما جذب می کنند بپوشید  بزرگ کردن باسن

لباس هایی که موجب بزرگ نمایی ساعت شنی زنانه شما با تأکید بر لگن و باسن شما می شوند بپوشید، در حالی که میان تنه شما را صاف و مسطح می کنند. لباس و دامن هایی بپوشید که با یک خط A که در کمر و باسن تان قرار گرفته اند بپوشید، در حالی که شما نمی خواهید چیزی را که جذب تنتان است بپوشید، لباس هایی را انتخاب کنید که با برش های باریک که به بدن می چسبد.  بزرگ کردن باسن

به دنبال لباس های ساختاری یا متناسب باشید. از مواردی که کم هزینه هستند اجتناب کنید.
رنگ های متضاد را در نظر بگیرید. با یک تاپ درخشان رنگی با پایین تنه تیره بپوشید.
اطمینان حاصل کنید که دور کمر شما به خوبی مشخص شده است. تکه هایی را انتخاب کنید که حاوی مهره، پارچه توری در دور کمر باشند یا از لوازم جانبی مانند کمربند سینچ استفاده کنید. با انجام این کار، شما می توانید تصویر یک باسن بزرگتر را فقط در چند دقیقه ایجاد کنید.

 

 

بزرگ کردن باسن


 

 در زیر لباستان لباس زیر فرم دهنده بپوشید

لباس زیرهای فرم دهنده امروزی بسیار قابل ملاحظه تر و راحت تر از کمربند مادربزرگ شماست. مانند کمربند، شکل دهنده ها و لاغر کننده های بدن، زیر لباس پوشیده می شوند تا ران ها و یا میان تنه شما را صاف کنند، و یک شکل ساعت شنی را ایجاد کنند. کمربند برای منحنی دادن با کشیدن چربی از شکم به سمت ران و باسن تاکید می کند. این یک ترفند بزرگ برای افرادی است که بیشتر وزن خود را در اطراف معده حمل می کنند، و کمتر در سمت باسن. شورت و جوراب شلواری های فرم دهنده می توانند یک ترفند مشابه را به میزان کمتری انجام دهند. شما می توانید فرم دهنده ها را با هم ترکیب کنید تا بر قسمت های مختلف بدن خود تاکید کنید. یا تاکید را از یک سری قسمت های بدن تان بردارید. لباس هایی که ران ها و معده شما را بدون فشردن قسمت عقب بدن شما باریک می کنند، شکل یک باسن گرد و زاویه دارتر را به وجود می آورند.

فرم دهنده هایی را بخرید که میان تنه شما را صاف نشان دهند در حالی که باسن شما را بالا برده و لب های باسن تان را از هم جدا کند و یک ظاهر بزرگتر و شفاف تر به باسن تان بدهد. بزرگ کردن باسن
فرم دهنده را در ابعاد کوچکتر از سایز بدنتان خریداری نکنید. نه تنها پوشیدن آن برای شما سخت تر خواهد شد، بلکه لباس های فرم دهنده بسیار تنگ می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود.

 

بزرگ کردن باسن

 


با پوشیدن شلوار مناسب توجه همه را به باسن تان جلب کنید  بزرگ کردن باسن

با پوشیدن شلواری که در اطراف باسن تان جذب است و شل نیست خودنمایی کنید. این شامل پوشیدن شلوارهایی می شود که به راحتی می توانید آنها را بپوشید اما زیاد تنگ نیستند، از پوشیدن شلوارهای بگ یا شلوارهایی که بسیار گشاد هستند خودداری کنید و شلوارهایی را بپوشید که کمی طراحی در اطراف باسن دارند. تصمیم گرفتن درباره اینکه چه بپوشید بستگی زیادی به نوع بدن شما دارد. بزرگ کردن باسن

اگر سینه های بزرگی دارید اما کمرتان باریک است (مخروط بستنی یا فرم مثلثی)، شما باید سینه هایتان را کوچکتر جلوه دهید و توجه را به سمت ران ها و باسن تان بکشید. دامن ها و پیراهن هایی را انتخاب کنید که بر روی باسن تان توجه دیگران را جلب می کنند. کمرتان را با پوشیدن ژاکت ها و تاپ ها و پیراهن های کمربند دار مشخص کنید. با پوشیدن کفش پاشنه بلند بدن خود را بلندتر جلوه دهید. از پوشیدن شلوار جین و یا شلوارهای تنگی که بر روی مچ پا حالت نوک تیز دارند اجتناب کنید. لباس های جذب بدن و پوشیدن یقه اسکی خودداری کنید. بزرگ کردن باسن
اگر فرم بدنتان ماهیچه ای یا پسرانه است، سعی کنید از شلوار جین، شلوار یا دامن هایی که زیر یک سانتی متری در زیر کمر شما قرار می گیرند را استفاده کنید. سعی کنید منحنی هایتان را با لباس هایی خوش دوخت برجسته تر نشان دهید. برای افراد باریک، شلوار جینی را انتخاب کنید که دارای کمی تزئین بر روی جیب های پشت شلوار است مانند گلدوزی یا منجوق دوزی. از پوشیدن شلوارهای بزرگتر از سایز خودتان و شلوارهای گشاد اجتناب کنید.
اگر در بالا تنه کوچک اما پایین تنه بزرگتری دارید (شکل گلابی یا قطره اشک)، پس خوش شانس هستید که بطور طبیعی پایین تنه پهن تر و ران و باسن بزرگتری دارید. سعی کنید منظره متعادلی را ایجاد کنید، به خصوص اگر شما میان تنه و بازوهای لاغری دارید. از پوشیدن شلوار جین یا شلواری که در روی مچ پا نوک تیزتر می شود اجتناب کنید، پیراهن خود را داخل شلوارتان فرو نکنید و از پوشیدن ژاکت هایی که تا پایین کمرتان هستند خودداری کنید.

 

بزرگ کردن باسن

 


 

پیراهن هایی را بپوشید که بدن تان را صاف تر نشان می دهند بزرگ کردن باسن

هنگامی که موضوع به بیشتر جلوه دادن باسن تان مربوط می شود دامن ها بیشتر از شلوار باسن تان را تخت جلوه می دهند، با این حال، پیدا کردن یک دامن مناسب به شکل بدن شما بستگی دارد. انواع رایج بدن عبارتند از: ساعت شنی یا عدد هشت، گلابی یا قطره اشک، اندام یک بدنساز و پسرانه، و مخروط بستنی یا مثلث شکل. بر اساس شکل، طول، رنگ و الگو، دامن های مختلف را امتحان کنید تا چیزی پیدا کنید که به شما می آید.

دامن مدادی شکل یا دامن قنداقی به بهترین شکل ممکن در اندام های ساعت شنی جلوه می کنند، اما باید از پوشیدن آنها در اندام های گلابی شکل و ورزیده اجتناب شود. این دامن ها را می توان با لباس های دیگر ترکیبی یا به تنهایی پوشید. دامن های پنبه ای به طور کلی در میان جوان ها محبوب تر هستند، در حالی که دامن های ساخته شده از پارچه های قوی تر به نظر حرفه ای تر می رسند. این دامن ها بر روی بدن تنگ تر می ایستند، بنابراین آنها منحنی های بدن شما را تا حداکثر بیشتر جلوه می دهند. آنها را با یک تاپ شل برای یک تیپ زدن عادی می توانید ست کنید و یا بلوز برای شیک تر به نظر رسیدن می توانید استفاده کنید.
دامن های پر زرق و برق دار، بر روی انواع بدن گلابی شکل بی نظیر به نظر می رسند. بر روی کمرتان که می خواهید ظریف تر از تمامی قسمت های بدن تان جلوه کند یک کمربند ببندید و با داشتن کمری ظریف و باسنی بزرگ زیبا ظاهر شوید. به نظر می رسد که کمر و باسن های بزرگ داشته باشید. این دامن ها اغلب به عنوان دامن اسکیت باز یا دامن دایره ای نامیده می شوند.  بزرگ کردن باسن
دامن های گرد با نوارها موجب ایجاد توهم باسن منحنی دار می شوند و به خوبی در بدن افرادی که دارای کمر باریک و باسنی کوچک هستند، مثل انواع بدن مثلثی و ورزیده ظاهر می شوند.
دامن های A-line در انواع بدن های ورزیده، مثلثی و گلابی زیبا دیده می شوند، اما باید از پوشیدن آن در میان زنان دارای اضافه وزن نسبتا زیاد و یا زنانی که دارای بدن منحنی دار زیادی هستند اجتناب شود.

 

 

بزرگ کردن باسن

 


 

بزرگ کردن باسن با ورزش

 

ددلیفت کتل بل بزرگ کردن باسن

می‌توانید برای اجرای این حرکت کششی از یک دمبل یا کتل بل استفاده کنید. بایستید در حالی که پاهای شما کمی از عرض شانه بازتر است. ستون فقرات را صاف نگه دارید و وزنه را در حالی در دست بگیرید که زانوهای شما کمی عقب‌تر از قوزک پا قرار دارند.  بزرگ کردن باسن
سعی کنید بنشینید تا حس کنید که فشار روی عضلات باسن و پشت ران وارد می‌شود. عضله باسن را به خوبی منقبض کنید. نفس را به داخل بدهید و در حالی که نفس را بیرون می‌دهید دوباره به بالا برگردید

 

 

 


 

حرکت کششی باسن چهار دست و پا  بزرگ کردن باسن

روی زمین به حالت چهار دست و پا قرار بگیرید. کمر خود را صاف نگه دارید. یک پای خود را به سمت عقب هدایت کنید تا صاف شود. وقتی که پا کاملاً صاف شد سعی کنید که باسن خود را منقبض کنید. حرکت را با کنترل کامل انجام بدهید. حالا پای دیگر خود را بالا بیاورید.  بزرگ کردن باسن

 

 

 


 

حرکت باسن اصلاح شده برعکس  بزرگ کردن باسن

این حرکت فشار زیادی روی قسمت پایینی کمر وارد نمی‌کند و نیازمند دستگاه خاصی هم نیست. روی یک میز دراز بکشید درحالی که پاهای شما در لبه میز آویزان هستند. زانوی خود را خم کنید و باسن را در زاویه ۹۰ درجه حفظ کنید. حالا در حالی که خود را سفت نگه داشته‌اید باسن خود را منقبض کنید و پاهای خود را به سمت عقب صاف کنید. لحظه‌ای مکث کنید و دوباره به محل اولیه بازگردید. وقتی پاهای خود را صاف می‌کنید باید یک خط مستقیم از سر تا پاشنه‌ی پای شما برقرار باشد. دقت کنید روی قسمت پایینی کمر فشار وارد نکنید فقط باسن.
ابتدا این حرکت را با وزن بدن انجام بدهید و در ادامه می‌توانید به پاهای خود وزنه هم ببندید. باور کنید این حرکت به هیچ وجه آسان نیست. اگر فشار را روی قسمت پایینی کمر حس می‌‌کنید احتمالاً پاهای خود را زیادی بالا آورده‌اید. این حرکت را به اندازه ۸-۱۰ تکرار انجام بدهید. حرکت را با کنترل کامل انجام بدهید.  بزرگ کردن باسن

 

 

 


 

حرکت باسن دراز کش مرد دونده  بزرگ کردن باسن

این حرکت شبیه حرکت بالا است فقط هر بار شما یک پای خود را راست می‌کنید. هر بار یکی از پاهای خود را صاف می‌کنید پای دیگر باید زاویه ۹۰ درجه با میز داشته باشد.  بزرگ کردن باسن

 

 

 

 

 

کوچک بودن باسن دو حالت دارد یا ژنیتکی و متاثر از استخوان بندی شما است که در این حالت کاری زیاد نمی توانید در مورد آن انجام دهید یا متاثر از حجم کم عضلانی در آن ناحیه است، دوست عزیز پس عجله نکن، هیچ کاری به سرعت انجام شدنی نیست و هر کاری زمان بر هست، پس چه بهتر که شما باسنی بدون چربی ولی حجیم داشته باشید.

 

 

  • این مطلب برایتان مفیدبود؟به آن امتیازدهید.
۴.۵
ممکن است شما دوست داشته باشید